Kā oficiālais FIFA Pasaules futbola turnīra sponsors, Hisense piedalīsies daudzos globālajos mārketinga un reklāmas notikumos, kas saistīti ar FIFA 2018™ Pasaules čempionātu. Uzņēmuma logotips būs saistīts ar gaidāmajiem FIFA turnīriem, uzņēmums saņems piekļuvi mārketinga iespējām gan uz futbola laukuma, gan arī ārpus tā robežām. 

Hisense Group prezidents Lū Honsins (Liu Hongxin) saskata Pasaules futbola čempionātu kā vienu no visievērojamākajiem sporta notikumiem pasaulē, reizē ar olimpiskajām spēlēm. Tādēļ prestižā turnīra sponsorēšana Hisense ir ne tikai unikāla iespēja paziņot par sevi, bet arī svarīgākais stratēģiskais solis visam uzņēmumam.

Lū Honsins paziņoja: „Pēdējo gadu laikā uzņēmums Hisense ir ieguvis milzīgu pieredzi, savukārt zīmols ir pieredzējis nozīmīgu izaugsmi, pateicoties sporta nozares sponsorēšanai. Tagad mums ir tas gods pieņemt pašu lielāku no izaicinājumiem – piedalīties FIFA 2018 Pasaules čempionātā. Mēs esam pārliecināti, ka šis notikums nozīmīgi palielinās zīmola Hisense atpazīstamību un vērtību globālā mērogā, padarot to tik tiešām pazīstamu visā pasaulē”.

Hisense starptautiskajā stratēģijā ir paredzēta aktīva sporta mārketinga izmantošana, kā mērķis ir zīmola atpazīstamības palielināšana pasaulē. Daudzu gadu gaitā Hisense ir sponsorējis nozīmīgus sporta pasākumus, piemēram, UEFA EURO 2016, Australian Open, NASCAR XFINITY sērijas.

Hisense novēl vislabākos panākumus partneriem 2018.gadā, it sevišķi 2018.gada Pasaules kausa Krievijā priekšvakarā!