1969. gadā dibināts kā neliels radiouztvērēju uzņēmums, uzņēmums Hisense jau 45 gadu laikā demonstrē pieaugumu un efektīvu attīstību daudzās biznesa jomās. Pateicoties savām jaunajām tehnoloģijām un teicamajai kvalitātei, Hisense ir viens no Ķīnas vadošajiem zīmoliem.

Hisense ir vairāk par 20 meitas uzņēmumu, kas nodarbojas ar telekomunikāciju, multimediju aprīkojuma un sadzīves tehnikas, tostarp sadzīves un rūpnīcu kondicionieru, ledusskapju un veļas mazgājamo mašīnu izstrādnēm un ražošanu. Ja 1992. gadā uzņēmuma preču apgrozījums sastādīja 50 miljonus dolāru, tad 2012. gadā tas sastādīja jau 12,8 miljardus dolāru. Katru gadu uzņēmums saražo 12,3 miljonus televizoru, 10 miljonus ledusskapju, 9.3 miljonus kondicionieru, 6,6 miljonus mobilo tālruņu.

 

 

 

Precīzi izstrādātā stratēģija Hisense ļāva kļūt par neatkarīgu pētniecības uzņēmumu un ierindoties tehnisko inovācijas pasaules līderu vidū. kopējais darbinieku skaits visā pasaulē ir ap 75 000 tūkstošiem cilvēku. Vairāk kā 3 800 darbinieku rada un ievieš ražošanā Hisense inovācijas un tehnoloģijas. Uzņēmuma rīcībā ir 7 pētniecības institūti Čangžengā, Cindao, Ziemeļamerikā un Eiropā. Tai ir 13 ražošanas filiāles visā Ķīnā un 4 filiāles ārpus tās robežām: Dienvidāfrikā, Alžīrijā un Ēģiptē. Uzņēmums Hisense – tas ir pirmais uzņēmums Ķīnā, kas ir laidis tirgū invertoru vadības kondicionieri, un līdz pat šai dienai ir invertoru kondicionieru ķīniešu ražotājs – līderis pasaules tirgū.

 

 

Hisense mantojumā ir guvusi gadsimtos gūtās ētiskās sadarbības tradīcijas, kas tika apkopotas un attīstītas tūkstošgadēs. Šīs tradīcijas balstās uz veselīgu sadarbību, augstu kvalitāti un godīgumu. Uzņēmumā ciena un lojāli attiecas pret biznesa partneriem. Hisense ir kopīgi uzņēmumi ar tādiem pasaules zīmoliem, kā Whirlpool, IBM, Toshiba un Hitachi. Aktīvi sadarbojas tehnoloģiju, ražošanas, izpētes un mārketinga visplašākajā attīstības spektrā.