2016.gada 9.jūlijā Parīzē norisinājās konference, kurā korporācijas Hisense augstākā līmeņa vadība informēja sapulcējušos partnerus no vairāk nekā 100 pasaules valstīm par korporācijas attīstības koncepciju  5 gadiem -  laika posmam no 2016.-2020.gadamKonference ieguva nosaukumu„Globālā līderība 2020.g.”. Izvirzītais mērķis ir līdz 2020.gadam panākt visiem korporācijas ražotajiem stratēģiskajiem produktiem  pozīcijas, ne zemākas par TOP-5  starptautiskajā līmenī.


Lai realizētu šo stratēģiju, korporācija Hisense vēl vairāk pastiprināt darbu divos virzienos. Pirmais virziens – tā ir Hisense zīmola popularizēšana, gan pastāvīga darba, gan īpašu akciju rīkošana, kuru mērķis ir krasi paaugstināt Hisense zīmola atpazīstamību pasaules līmenī. Otrais virziens -  tā ir nepārtraukta ražojamās produkcijas kvalitātes un parametru pilnveidošana un tādu modeļu izstrāde, kuri tehniskā ziņā pārspēj konkurentu iekārtas.

Pirmā virziena ietvaros jau tika ievērojami pastiprināta mārketinga un reklāmas aktivitāte, kurai tika iedalīti līdzekļi, kuru kopējais apjoms visā pasaulē pārsniedz 230 milj. dolāru. Piemēram, tika pagarināti līgumi Formulas-1-Renault, pazīstamā vācu futbola kluba Schalke 04 un Austrālijas atklātā tenisa čempionāta sponsorēšanai.

Par īstu izrāvienu kļuva Hisense iekļūšana 10 Eiropas futbola čempionāta oficiālo sponsoru sastāvā 2016.gadā. Hisense kļuva par pirmo Ķīnas korporāciju vēsturē, kura iekļuvusi to skaitā. Un Hisense zīmols kļuva par pirmo Ķīnas zīmolu, kurš saņēmis aktīvu reklāmas atbalstu, visā pasaulē translējot gada spilgtākos sporta notikumus.



Otrā virziena ietvaros – izstrādājot jaunu, inovatīvu produkciju, Hisense ir uzsākusi papildus pētījumus, kuros iesaistīti pasaules labākie zinātnieki. Piemēram, izstrādājot un uzlabojot kondicionēšanas sistēmas, jau ir noslēgts līgums ar vadošajiem pasaules speciālistiem metālapstrādes un nanomolekulāro pētījumu sfērā. Kopīgā darba mērķis ir izstrādāt siltummaiņus ar palielinātu hidrofobo virsmu, kam kvalitatīvi jāpalielina siltumapmaiņas efektivitāte.

Īpašu uzmanību, kā parasti, Hisense pievērš invertoru tehnoloģiju attīstībai kondicionēšanas sistēmās. Būdams līderis šajā sfērā, Hisense turpina ne vien vienkārši pilnveidot šīs sistēmas, bet principiāli uzlabo tās no sērijas uz sēriju, paaugstinot gan darba ērtumu lietotājam,  gan arī visai svarīgu tehnisko parametru – energoefektivitāti. Pašlaik kompānija izstrādā daudzus jaunus modeļus ar jaunākajiem saldēšanas aģentiem R32 un R290.

Saprotot, ka lietotājiem ir svarīgas ne tikai tehnoloģijas, bet arī nevainojams dizains, Hisense pilnveido arī split-sistēmu iekšējo bloku ārējo izskatu. Jauno modeļu dizaina izstrāde norisinās ne tikai pašā Ķīnā,  bet arī pasaules vadošajās dizaina aģentūrās. 

Hisense vadība ir paudusi pārliecību, ka korporācijas veikto darbību, partneru un izplatītāju  pūliņu kopums  visā pasaulē pavisam noteikti ļaus sasniegt izvirzīto mērķi -  līdzdalību TOP-5  pasaules līmenī!